utorak, kolovoza 21, 2007

iDemo Otok, Ludbreg, 24.8.


U Ludbregu na Otoku mladosti, u petak i subotu 24. i 25. kolovoza održati manifestacija pod imenom iDemo Otok u sklopu koje će nastupiti bendovi žešćih nota. Svirke počinju u 20h. Nastupaju:

Petak 24.:

P.R.O.G. – Tribute to Dream Theater (Zg)
White Steel – heavy metal (Zg)
Šta ima? – metalcore (Zg)
Flamethrower – heavy metal (Kc)
Chain the Dust - heavy metal (Zg)
Soundbringer - heavy metal (Zg)

Subota 25.:

Micho – unplugged acoustic (Zg)
No More Idols - punk (Zg)
Recykl – alt rock (Zg)
Ruiz – stoner & riff rock (Zg)
Stone River – rock (Vž)
Suho Grlo Nos - punk (Kc)
Pillow Pack – HC punk (Kc)
Retro Bunker – rock (Kc)

3 komentara:

Anonimno kaže...

Dečki, bilo je savršeno - rasturate svi po redu. Hvala vam što ste mi uljepšali večer. Jedva čekam sljedeći koncert! Pozdrav

Anonimno kaže...

Dečki, bilo je savršeno - rasturate svi po redu! Hvala vam kaj ste mi uljepšali večer. Jedva čekam sljedeći koncert, nadam se da će uskoro! :D Pozdrav

Anonimno kaže...

ja sam bio 2x na progu..boogaloo i ludbreg..
ja sam se vozil s dečkima u pikapu..i bil snjima na dt-u..pozdrav mojim sugrađanima menađeru i vuku
svaka čast dečkima!!